Bereikbaarheid Havensteder

 

Regelmatig bereiken de Huurdersraad Capelle klachten van huurders over de slechte bereikbaarheid van Havensteder. Naar aanleiding van vragen hierover aan Havensteder, zowel door de HRC als door de huurders, ontving de HRC bijgaande reactie van de teamleider Capelle.

“De wachttijd lag in februari, maart en april onder de 5 minuten. In mei loopt dit helaas weer iets op. Dit heeft te maken met de Hemelvaart en Pinkster drukte. Dan zijn we 3 tot 4 dagen dicht. Daarna is de piek behoorlijk hoog. Dat is gebruikelijk na feestdagen. Ook had de afdeling Klant & Service te maken met een iets hoger ziekteverzuim.

Wat betreft de afhandeling van de contactformulieren, die worden vanaf februari binnen 2 werkdagen opgepakt.”

 

Er zijn veranderingen geweest in het KlantContactCentrum. Volgens de statistieken is Havensteder nu een stuk beter te bereiken.

Wat zijn uw ervaringen met de recente contacten met Havensteder?

 

Contact Ons

Meidoornveld 192
2906 AH Capelle aan den IJssel

Ga naar de inhoud